καλησπερα. το σωστο θα ηταν μα μην πληρωνουν οι φοιτητες δειδακτρα, διοτι, ποσο πια να επιβαρυνθουναυτοι οι γονεις με τοσες περικοπες και φορους που εχουν υποστει;

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Panagiotis Antonopoulos
Sent: Saturday, December 29, 2018 10:42 AM
To: 'orasi mailing list'
Subject: Re: [Orasi] ερωτηση για τα ελληνικα πανεπιστημια

Καλημέρα Σταύρο/όλες/όλοι,
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος γενικός κανόνας στο θέμα αυτό. Εμείς π.χ, δεν
έχουμε δίδακτρα στο δικό μας μεταπτυχιακό, επομένως δεν μας αφορά. Όμως σε
άλλες σχολές, ή πανεπιστήμια, που έχουν, δεν έχει θεσπιστεί κάτι για άτομα
με αναπηρία. Προσωπικά, δεν θα ευνοούσα κάποια απαλλαγή, γιατί τότε γίνεται
διάκριση έναντι των υπόλοιπων φοιτητών. Το σωστό είναι και τα άτομα με
αναπηρία να πληρώνουν τα δίδακτρα, αλλά να τους παρέχονται οι επιπλέον,
διευκολύνσεις που θα συμβάλουν στην απρόσκοπτη διεκπεραίωση των σπουδών
τους.
Πο λλές καλημέρες, τάκης