Από τα πολύ κρύα αλλά ηλιόλουστα Γιάννενα συγχαίρω, με τη σειρά μου, τη
Μαρία, για την προσπάθειά της. Μπράβο Μαρία. Τάκης

-----Original Message-----
From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of gregargy
Sent: Saturday, January 12, 2019 4:57 PM
To: orasi mailing list; Kostas .D. Theodoropoulos
Subject: Re: [Orasi] Προσβάσιμος κόσμος

κάθε προσπάθεια εφόσον έχει ρόλο είναι συμαντική. μπραβο στην μαρία!

γρηγόρης

Στις 12/1/2019 9:43 π.μ., ο Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε:
> Μία πολύ καλή πρωτοβουλία από την Μαρία Μανιατάκη που δημιούργησε το
σχετικό κανάλι στο youtube. Παραθέτω την δημοσίευση της από την ομάδα
ηλεκτρονική προσβασιμότητα με τα αυτονόητα συγχαρητήρια μου.

> Καλησπέρα σε όλη την ομάδα. Εδώ και λίγο καιρό, έχω δημιουργήσει ένα
καινούργιο κανάλι στο YouTube όπου ανεβαίνουν βίντεο tutorials για εφαρμογές
σε κινητά
> τηλέφωνα και ηλεκτρονικούς υπολογιστές. Το κανάλι λέγεται προσβάσιμος
κόσμος. Η απόφαση μου γι? αυτό το κανάλι, βασίστηκε στο ότι υπάρχουν πολλοί
άνθρωποι
> και κυρίως βλέποντες που έρχονται και Με ρωτούν είτε μέσω μηνυμάτων στο
facebook Είτε μέσω τηλεφώνου, είτε και κατιδίαν, για το πως μπορούν να
βοηθήσουν
> φίλους τους που είναι τυφλοί, και να τους φτιάξουν τα κινητά τηλέφωνα ή τα
ταμπλετ ή ακόμα και τους υπολογιστές για να μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν.
Προτίμησα
> την λύση των βίντεο στο YouTube γιατί πολύ απλά συνδυάζουν τις ηχητικές
περιγραφές με την οπτική επαφή με την οθόνη, πράγμα που είναι πολύ βολικό
για τους
> βλέποντες. Όσοι ενδιαφέρεστε, μπορείτε να βρείτε το κανάλι στο παρακάτω
link:

https://www.youtube.com/channel/UCC2or09BHyIY4WutaWWhPvA?fbclid=IwAR1Ys3tuHK
mgSly7scQMQYoqZcHqWaCR1-97Bo9zzBDWwx5GUzZAkZuH3BU
>   ________

λίστας στείλτε email στην διεύθυνση

---
Αυτό το e-mail ελέγχθηκε για ιούς από το πρόγραμμα Avast antivirus.

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της
λίστας στείλτε email στην διεύθυνση