Σας ευχαριστώ πολύ όλες και όλους σας για τις πληροφορίες! Έπραξα τα δέοντα!

Πωλίνα

Στις 15/1/2019 10:08 πμ, ο Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε:
Καλημέρα Πωλίνα. Ο καλύτερος τρόπος για να μην μπλέκεις με κάρτες είναι να δημιουργήσεις έναν λογαριασμό στην paypal
http://www.paypal.com
όπου μέσω αυτής να κάνεις τις πληρωμές.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Pwlina Papanikolaou
Sent: Monday, January 14, 2019 10:10 PM
To: orasi mailing list
Subject: [Orasi] Ερώτημα για Χρήση Κάρτας για Χρέωση στο Taxibit

Καλησπέρα σε όλες και όλους!

Αφού ευχαριστήσω τον Κώστα και το Σπύρο, γιατί μου μάθανε το taxibit και
αφού υπογραμμίσω πόσο ενθουσιασμένη είμαι σήμερα σε αντίθεση με την προ
τετραετίας εμπειρία μου, που δε μου είχε αφήσει καλές εντυπώσεις θα
ήθελα να ρωτήσω το εξής:

Αν περάσω κάποια κάρτα για τη χρέωση των διαδρομών, μπορώ έπειτα από
κάποιο χρονικό διάστημα να την αφαιρέσω, π.χ. γιατί έληξε; Το ρωτώ αυτό
γιατί ο πρώτος οδηγός που πήρα προχθές, μου είπε, ότι δεν είναι εύκολο
να την αφαιρέσεις.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Πωλίνα

--