Γειάσου χριστίνα. Θα επιχηρήσω να σου απαντήσω ελπίζοντας να μήν εισπράξω αυτό
που εισέπραξα απο το προφύλ σου στο fb. Η συμφωνία των ππρεσπών γιαμένα είναι
απο καλή έως εξερετική. Ομως για να έχεις καλύτερη εικόνα για το θέμα θα σου
ανεβάσω αύριο ένα βιβλίο και αφού το διαβάσεις μπορούμε αν το επιθυμής να
συζητήσουμε περί αυτού. Οσο για το θέμα που θύγης οι φορείς των αναπήρων και
των τυφλών μετέχουν σε συλαλιτίρια εφόσον αυτά τους εκφράζουν. Ετσι κατά
καιρούς έχουν μετάσχη σε πορείες του πολυτεχνίου καθώς και σε πανεργατικά
σιλαλιτίρια. Κατά την γνώμη μου μπορής να πάς άφοβα. Δεν πρόκειτε να συμβεί
τίποτε εκτός αν στύσουν καμιά προβοκάτσια οι οργανοτές. Οπότε εκεί δεν σώζεσε
με τίποτε. Οσο για φορέα που θα μετάσχη μεθαύριο υπάρχη αρκεί να ψάξης πέριξ
του χώρου λίγο πιό χριστιανικά. Σπύρος

19 Ιαν 2019, 00:12, ο χρήστης «ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΣΑΡΡΗ <sarri.xrist...@gmail.com>»
έγραψε: