Καλημέρα Χρυσέλλα, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Σίγουρα είναι δύσκολο να γίνονται
αλλαγές κάθε λίγο και λιγάκι στους καταλόγους των καταστημάτων, ιδιαίτερα αν οι
καταστηματάρχες είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν έξτρα χρήματα για κάθε αλλαγή
που θα κάνουν.

Κατά τ’άλλα, είναι πολύ καλό το ότι επιτέλους οι διάφοροι χώροι εστίασης
άρχισαν έστω και υποχρεωτικά από το νόμο να ευαισθητοποιούνται σε σχέση με τους
τυφλούς πελάτες τους, υπάρχουν άνθρωποι που δεν είναι τόσο εξοικειωμένοι στην
τεχνολογία, όσο στο να διαβάζουν Braille.  Επομένως, πάντα  αυτού του είδους οι
πρωτοβουλίες είναι πολύ καλές και στη σωστή κατεύθυνση.

Maria

28 Ιαν 2019, 4:58 μμ, ο χρήστης «Chrysella Lagaria
<chrysellalaga...@gmail.com>» έγραψε: