Καλησπέρα σε όλους κι όλες!!

Μα κι εγώ, βρε παιδιά, NVDA χρησιμποποιώ...., την προτελ. έκδοσή του
ακόμα, βέβαια..., αλλά...., τι να πω....!:) Χμ, να διευκρινίσω, όμως, με
το συνθέτη φωνής E-Speak -ναι, δεν αλλάζω τις... "κακές" συνήθειές μου-
όχι με το Δημήτρη, που ίσως "αυτός" κάνει δη λάθος ανάγνωση-ερμηνεία του
12:00 ανάλογα με τα συμφραζόμενα (εδώ μ.μ.).

Τατιάνα Αναστασία Γεωργίου Ε. Νησιώτη