Ηταν ένας Γερμανός, ένας Αμερικάνος, ένας Γιαπωνέζος και ένας Πόντιος.

Σε κάποια στιγμή λέει ο Γερμανός:

– Εμείς στη Γερμανία φτιάξαμε ένα αυτοκίνητο 32 μέτρα.

– Εμείς, λέει ο Αμερικάνος, φτιάξαμε έναν ουρανοξύστη 1800 πατώματα.

– Εμείς, λέει ο Γιαπωνέζος, φτιάξαμε ένα…

τρένο που πάει με 1200 χλμ/ώρα.

-Εγώ, λέει ο Πόντιος, έχω έναν φίλο από την Κάτω Τούμπα που την έχει 1.5 μέτρο.

– Σιγά ρε φίλε, του λένε οι άλλοι.

– Γιατί, τους λέει ο Πόντιος, αυτά που είπατε εσείς αλήθεια είναι;

– Εντάξει λέει ο Γερμανός, το αμάξι που σας είπα δεν είναι 32 μέτρα, είναι 12.

– Ο ουρανοξύστης που είπα εγώ, δεν έχει 1800 πατώματα αλλά 900, λέει ο Αμερικάνος.

– Και το τρένο που έλεγα εγώ, δεν πάει με 1200 αλλά με 600, λέει ο Γιαπωνέζος.

– Εγώ πάλι ρε παιδιά, λέει ο Πόντιος, τι να σας πω, δεν θυμάμαι μπορεί να σας λέω και ψέματα. Από την Κάτω Τούμπα είναι… από την Άνω Τούμπα είναι… θα σας γελάσω!