πολυ καλο νικο μπραβο καλησπερα

From: "ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ" <nxari...@freemail.gr>
Sent: Tuesday, July 24, 2012 5:17 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: [Orasi] προς κυβερνητικό λίσταρχο

Προς κυβερνητικό λίσταρχο

Ποίημα

Λίσταρχε κυβερνητικέ, μπας κι έχεις κανα νέο,

Με εκείνα τα προνοιακά, τι γίνεται οέο;

Στις είκοσι κανονικά, πως θα'μπαιναν μου είπες,

Μήπως να πάρω δανικά, να κλείσω κάποιες τρύπες;

Παράπονο εκφράζουμε, παρέα με το Χάρη,

Ούτε τα προηγούμενα, εμείς έχουμε πάρει.

Δεν τα'χει πάρει έμαθα, ούτε και η Χρυσούλα,

Μα εκείνη με διακοπές, τη βόλεψε στη ζούλα.

Λίσταρχε κυβερνητικέ, γιατί καθυστερείτε;

Ούτε κι αυτά στην ώρα τους, να δώσετε μπορείτε;

Γνωρίζουμε πως θα κοπούν, κάποια στιγμή μοιραία,

Τουλάχιστον ας μας δοθούν κι ας είν'τα τελευταία.

Λίσταρχε κυβερνητικέ, διαβάζω συναντήσεις,

Με εσαμέα και δημάρ, μα ψάχνω απαντήσεις.

Ποιο είναι το οικονομικό, κριτήριο που παίζει;

Πάρθηκε η απόφαση στο στρογγυλό τραπέζι;

Λίσταρχε κυβερνητικέ, σου έχω εμπιστοσύνη,

Να επικρατήσει εύχομαι, εδώ δικαιοσύνη.

Την ώρα που η κυβέρνηση, πάνω μας θα ασελγήσει,

Της κάθε οικογένειας, τα μέλη να μετρήσει.

Λίσταρχε κυβερνητικέ, τώρα σε χαιρετάω,

Μικρό καλάθι σίγουρα, θα πρέπει να κρατάω.

Ο τίτλος που σου έδωσα, εύχομαι να σου αρέσει,

Για όλα αυτά που σου'γραψα, θέλω να πάρεις θέση.

Νίκος Χαρίτος

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature
database 7325 (20120724) __________

http://www.eset.com