έτσι ακριβώς. όταν όμως εξ αρχής μιλάς για λόμπι των εκδοτών χωρίς να αναζητάς συμμαχίες με εκδότες και συγγραφείς που πραγματικά είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν έχεις υπονομεύσει κάθε δυνατότητα διαλόγου.
κατά τα άλλα έχει και το κρύο τις ομορφιές του χαχαχα.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Chrysella Lagaria
Sent: Wednesday, February 13, 2019 11:51 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Έγγραφο προς την Υπουργό πολιτισμού για τα πνευματικά δικαιώματα των τυφλών

Εννοείται ότι θα έπρεπε να έχει υπάρξει πρώτα μια τέτοια συζήτηση!
Με μία καλοπροαίρετοι ματιά μπορεί κάποιος να πει ότι ορισμένα τεχνικής φύσης θέματα στα οποία αντιδρούν οι εκδότες, αν τα γνώριζαν μπορεί να τα χειριζόντουσαν διαφορετικά. Αντίστοιχα αν εμείς είχαμε πραγματικά οργάνωση σε αυτό το ζήτημα, θα είχαμε φροντίσει να τους τα κάνουμε γνωστά Αξιοποιώντας και τους τόσους ανθρώπους που γνωρίζουν πολύ καλά να τα εξηγήσουν! Χαιρετισμοί θέρερμοί, αν και πραγματικά με πάρα πολύ κρύο σήμερα, επιστρέφονται!

Χρυσέλλα Λαγαρία

13 Φεβ 2019, 08:31, ο χρήστης «Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net>» έγραψε:

Γεια σου Χρυσέλα. Προσωπικά χαίρομαι για την άκρως παραγωγική συζήτηση και τις απόψεις που ανταλλάσσονται. Αυτό θα έπρεπε να γίνει και στον χώρο με την ευθύνη των φορέων μία οργανωμένη διαβούλευση. Η θέση που προέκυψε δεν υπήρξε προϊόν μίας τέτοιας συζήτησης.
θερμούς χαιρετισμούς