ΟΣΑ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΟΦΟΙ (ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ)
ROTHFUSS PATRICK
Παρουσίαση
«Το όνομά μου είναι Κβοθ. Έχω κλέψει πριγκίπισσες από στοιχειωμένους
βασιλιάδες. Έκαψα συθέμελα την πόλη τον Τρέμπον. Βάδισα στο φεγγαρόφωτο σε
μονοπάτια που άλλοι φοβούνται ακόμα και να τα αναφέρουν κατά τη διάρκεια της
μέρας. Έχω μιλήσει με θεούς, έχω αγαπήσει γυναίκες και έχω γράψει τραγούδια που
κάνουν τους τροβαδούρους να δακρύζουν. Ίσως με έχετε ακουστά...»
Έχοντας αναλάβει να φέρει σε πέρας μια φιλόδοξη και εξαιρετικά ριψοκίνδυνη
αποστολή, που θα του χαρίσει πλούτη, φήμη αλλά και την ευγνωμοσύνη του
πανίσχυρου Μερ Άλβερον, ο Κβοθ περιπλανιέται στους δασότοπους του Ελντ. Η
αναζήτησή του θα τον φέρει αντιμέτωπο με κάθε λογής κίνδυνους, θα του προσφέρει
γνώση και πολύτιμες εμπειρίες και θα τον οδηγήσει για μια ακόμα φορά στα ίχνη
των τρομακτικών Χανδριανών.
Η εξιστόρηση των περιπετειών ενός από τους κορυφαίους ήρωες φαντασίας των
τελευταίων δεκαετιών συνεχίζεται με το δεύτερο τόμο του βιβλίου "Όσα Φοβούνται
οι Σοφοί" του Patrick Rothfuss, που έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές,
κατακτώντας τις κορυφαίες λίστες best-sellers. (Από την παρουσίαση στο
οπισθόφυλλο του βιβλίου)
http://www.hostvis.net/audiobooks/osa-05.03.zip