καλημέρα σε όλους-ες! θέλω κι εγώ να τοποθετιθώ στο άρθρο που εκθειάζει την προσπάθεια του αργύρη, με εκφράσεις ενδεχομένως αδόκιμες ή υπερβολικές.

όπως είχα γράψει και τότε που ανέκυψε το  ζήτημα,  το επίτευγμα να υσαχθεί στην σχολή της αρεσκείας του παρά την  αντίθεση της πανεπηστημιακής κοινώτητας  και εν συνεχεία να διαπρέψει, ανήκει πρωτίστως  στον αργύρηη και εξακολουθητικά στην  οικογένεια του που με επιμονή  υποστήριξε το αυτονόητο για τις δυνατότητες του συναδέλφου μας.

καμία λέξη δεν μπορεί να αλιώσει την επιτυχία του.

μας ενωχλεί σφόδρα, αυτό που γράφεται ειδικές ικανότητες    μήπως άδηκα; δεν χρειάζονται για έναν   τυφλό άνθρωπο ειδικές ικανότητες και ιδηαίτερες γνώσεις, έτσι ώστε να ανταπεξέλθει στις δοκιμασίες όπως πειράματα, εργαστηριακές μελέτες έρευνα, κλ'π;

  είχα υποστηρίξει και τότε και επιμένω σε αυτό, ότι ο αργύρης τα κατάφερε σπουδαία! αρα   αναμφισβήτητο ταλέντο!

  αλλά δεν  εξιπακούεται  ότι μπορούν και άλλοι τυφλοί κάτι ανάλογο.

είμαι  σίγουρος, ότι ο αργύρης  κατέβαλε μεγαλύτερη προσπάθεια απο τους συνφοιτητές του, προκειμένου να ανταποκρίνεται με επιτυχία όπως διαφένεται με βεβαιότητα στις απαιτιτικές συνθήκες των σπουδών του.

στο άρθρο ο αργυρής λέι σημαντικά πράγματα , που αν ο καθένας απο εμάς τα τοποθετίσει στις δικές του προσδοκίες και στα δικά του μέτρα θα βάλει στόχους και θα τους πετύχει.

τώρα, μας ενωχλεί το πώς μας αντιμετωπίζουν οι δημοσιογράφοι, μα και σε άθρογραφία που αφορά άτομα που βλέπουν οι δημοσιογράφοι αρέσκονται σε βαρύγδουπες και υπερτονισμένες εκφράσεις.

αν δεν σου αρέσουν απλά αποφεύγεις τέτοια συναπαντήματα.

εγώ θα ξαναγράψω πολλά μπράβο σου αργύρη, όχι επιδή μπήκες στο τμήμα του πανεπηστιμίου που σου αρνιόταν, αλλά επειδή πέτυχες στα παραπέρα! και έσο έτοιμος για την ευρώπη!

γρηγόρης

Στις 3/3/2019 12:06 π.μ., ο Kostas .D. Theodoropoulos έγραψε:

Καλησπέρα. Χαίρομαι γιατί μπορούμε να συζητάμε σε αυτό το βήμα χωρίς ταμπού μακάρι να γίνοταν και αλλού. Χρυσέλα καλά κάνεις  και βάζεις τον πήχη ψηλά αλλά δυστυχώς το απόλυτο καλό δεν πορεύεται ποτέ πάντα μόνο . Σε μία φυσιολογική κατάσταση θα έπρεπε να συζητάμε τις εξαιρετικές επιδόσεις του Αργύρη. όμως η κοινωνία και το σύστημα έθεσε την αναπηρία ως πρωταρχικό εμπόδιο. όταν ο Αργύρης αυτό το ξεπέρασε θα έπρεπε να ξεπληθούν οι δικές της ενοχές για αυτό και η χρήση όχι μόνο των λέξεων αλλά και η απόδοση ιδιοτήτων όπως αυτή της ειδικής ικανότητας. Δηλαδή ο τυφλός φοιτητής πέτυχε αλλά αυτό έγινε επειδή διαθέτει μία επιπλέον ειδική ικανότητα. Πρόκειται για αυτό που αποκαλούμε και σωστά θετική διάκριση. Αυτό είναι το περιβάλλον που πορεύεται ο Αργύρης, η οικογένια του και όλοι εμείς που παρακολουθούμε την πορεία του νομίζω πως θα πρέπει να μας ενδιαφέρει η επιτυχία του ως αποτέλεσμα.
--Κώστας--

-----Original Message----- From: Chrysella Lagaria