Καλημέρα και από εμένα. Πριν απενεργοποιήσεις την παλιά σου συσκευή για πάντα,
κάνε ένα αντίγραφο ασφαλείας. Για να το κάνεις αυτό, ακολούθησε τα παρακάτω
βήματα.
1. Άνοιξε το μενού των ρυθμίσεων και στο πάνω μέρος της λίστας, επέλεξε το
όνομά σου, δηλαδή το όνομα του λογαριασμού σου.
2. Βρες την επιλογή iCloud και άνοιξε την.
3. Στις διαθέσιμες επιλογές, μαρκάρισε όσες θέλεις να κρατηθούν ως αντίγραφο
ασφαλείας, για παράδειγμα τα e-mail, οι σημειώσεις, το ημερολόγιο, τα μηνύματα,
το Safari, η υγεία, κυρίως όμως, θα πρέπει να Μάρκαρης την επιλογή εύρεση
iPhone και κλειδοθήκη iCloud.
Αυτά είναι σημαντικά, γιατί εκεί αποθηκεύονται όλοι οι κωδικοί σου, όσους έχεις
ζητήσει να αποθηκεύονται εκεί, για παράδειγμα, όταν μπαίνεις σε μία σελίδα στο
Safari και κάνεις σύνδεση με user name και κωδικό πρόσβασης, κάθε φορά, σου
ζητάει αν θέλεις να αποθηκευθούν τα στοιχεία σου στην κλειδοθήκη. Αν επιλέξεις
ναι, τότε όλα τα στοιχεία σου αποθηκεύονται στην κλειδοθήκη.
4. Βρες επίσης και άνοιξε την επιλογή που λέει εφεδρικά αντίγραφα.
Αν είναι στο όχι, τότε να το κάνεις στο ναι. Στη συνέχεια, πάτησε στο κουμπί
που λέει αντίγραφο τώρα. Να έχεις όμως υπόψιν σου, ότι η συσκευή σου πρέπει να
είναι συνδεδεμένη στο ρεύμα.
Αν το αντίγραφο ασφαλείας γίνει με επιτυχία, τότε όλα είναι εντάξει.

Πάμε τώρα για την καινούργια συσκεύη. Θα βάλεις την κάρτα sim μέσα και όταν την
ενεργοποιήσεις, εννοείται ενεργοποιείς το voice over αν πάρεις καινούρια
συσκευή που δεν έχει το πλήκτρο home τότε το VoiceOver ενεργοποιείται με τρεις
φορές το πλήκτρο power.
Κάνεις τις ρυθμίσεις του VoiceOver, δηλαδή επιλέγεις τη γλώσσα στα ελληνικά και
μετά, ρυθμίζεις την γλώσσα του τηλεφώνου στα ελληνικά και την χώρα σου να είναι
η Ελλάδα. Στη συνέχεια πατάς στο κουμπί επόμενο. Εκεί, θα σου ζητήσει να
επιλέξεις το Γουάι φαΐ σου και να εισάγεις τον κωδικό του. Δεν μπορεί να τον
πάρει από την κλειδοθήκη.
Αν η σύνδεση γίνει κανονικά, τότε πατάς στο κουμπί επόμενο. Κάνεις αποδοχή των
όρων άδειας χρήσης επιλέγοντας το αποδέχομαι στο κάτω μέρος της οθόνης και
δεξιά.
Στη συνέχεια, σου ζητάει να επιλέξεις αν θέλεις να δημιουργήσεις νέο λογαριασμό
iCloud, ή να κάνεις μεταφορά από Android, η επαναφορά από iCloud. Εσύ,
επιλέγεις την επαναφορά από iCloud.
Στη συνέχεια, βάζεις τα στοιχεία σου, δηλαδή το Apple ID και το κωδικό
πρόσβασης που έχεις στην Apple. Πατάς στο κουμπί επόμενο. Μετά, σου εμφανίζει
να επιλέξεις από μία λίστα, το πιο πρόσφατο αντίγραφο ασφαλείας που έχεις
δημιουργήσει, με την πιο πρόσφατη ημερομηνία. Πατάς λοιπόν στο συγκεκριμένο
αντίγραφο ασφαλείας κανονικά.
Μετά, σου εμφανίζει δύο πίνακα κια και σε ρωτάει αν θέλεις να κοινοποιούνται
πληροφορίες στην Apple φυσικά επιλέγεις στο κουμπί κοινοποίηση το ίδιο και στο
επόμενο πινακάκι που σου ζητάει αν θέλεις να κοινοποιούνται πληροφορίες στους
προγραμματιστές των εφαρμογών πατάς και εκεί κοινοποίηση. Αυτό γίνεται για να
μπορεί η apple να συλλέγει δεδομένα για την λειτουργία της συσκευής σου. Τέλος,
πατάς στο κουμπί OK και η συσκευή σου είναι έτοιμη. Όλες οι ρυθμίσεις, όλες οι
εφαρμογές και όλα τα αρχεία σου, έρχονται κανονικά στην νέα σου συσκευή.
Θα περιμένεις όμως περίπου στο ένα τέταρτό με 20 λεπτά, μέχρι να κατέβουν όλες
οι εφαρμογές και να είναι έτοιμες. Όπως είπα και παραπάνω, όλες οι ρυθμίσεις
έρχονται κανονικά χωρίς να χρειάζεται να κάνεις τίποτα εσύ παραπάνω. Έκτός
βέβαια, από νέες ρυθμίσεις που δεν της είχε η παλιά σου συσκευή. Εκεί εννοείται
ότι θα παρέμβεις εσύ.
 Στάλθηκε από το iPhone μου

6 Μαρ 2019, 8:26 μμ, ο χρήστης «Kostas .D. Theodoropoulos <ks...@hostvis.net>»
έγραψε: