Γεια σας αυτό το έχω πάθει και εγώ ήμουν στην αφετηρία των ΤΕΙ Πειραιά και εκεί
που έδειχνε ότι θα περνούσε σε 1 λεπτο το λεωφορείο ξαφνικά έδειξε 25 λεπτα.
  Επίσης από τον Σεπτέμβριο δεν λειτουργεί σωστά η εφαρμογή εκεί που δείχνει
την ώρα άφιξης των λεωφορείων ξαφνικά σταματάει να λειτουργεί εφαρμογή και
πρέπει να την κλείσω και να την ανοίξω για να  λειτουργήσει. Τους έστειλα
e-mail το Σεπτέμβριο χωρίς βέβαια να υπάρξει κάποια αλλαγή.

Σωκράτης

13 Μαΐ 2019, 09:48, ο χρήστης «Σκορδίλης Σπύρος <skordi...@gmail.com>» έγραψε: