Σε  Ότι με αφορά, δε με ενδιαφέρει αν στην άλλη Πλευρά του ατλαντικού  Το
έχουνε λύσει ή  δεν το έχουνε Λύσει  είναι δικό τους πρόβλημα. Αυτό που με
ενδιαφέρει είναι να λύσω το δικό μου όσο κι αν για κάποιους ακούγεται
εγωιστικό. Άλλωστε, δεν κατάλαβα γιατί κάτι πρωτοπόρο πρέπει να ξεκινά την
Αμερική. Γρηγόρης

Στάλθηκε από το iPhone μου

3 Αυγ 2019, 10:09 πμ, ο/η Σκορδίλης Σπύρος <skordi...@gmail.com> έγραψε: