Τι μου θύμισες Κώστα,  ο αγώνας ήταν ξημερώματα τεσσεράμισι πέντε το πρωί κάπου
εκεί πέρα. Αυτό που χαρακτηριστικά θυμάμαι, είναι πως είχα ξαπλώσει για λίγο
στο κρεβάτι μου με ανοιχτή την τηλεόραση και με πήρε ο ύπνος. Με ξύπνησαν οι
φωνές των σχολιαστών όταν η νίκη Μπακογιάννη πέρασε  το 2-01  φοβερή Στιγμή,
στη συνέχεια παρακολούθησα  το υπόλοιπο Του αγώνα και Πανηγύρισα  συγκινημένος
Τον θρίαμβο της         να κατακτά το ασημένιο μετάλλιο Γρηγόρης

Στάλθηκε από το iPhone μου

3 Αυγ 2019, 7:43 πμ, ο/η Konstantinos Theodoropoulos <ks...@icloud.com> έγραψε: