Αυτό...., το οτι "απενοχοποίησε την ελαφρότητα"....: αυτό παραδέχομαι

κι εγώ στον χαμένο ρομαντικό Λαυρέντη...Γι' αυτό θρηνώ...., θρηνώ, όπως
θρηνείς όταν ξέρεις πως το πεπερασμένο του θανάτου σου στερεί τη
δυνατότητα να ξανα-συναντήσεις κάποιον αγαπημένο άνθρωπο..., φίλο....
Ήμουν τυχερή ν' ακούσω από κοντά την ευαίσθητη, βραχνή ροκιά στη φωνή
του Μαχαιρίτσα..., γι' αυτό έκλαψα λες κι έχασα κάποιον οικείο..... Για
τον ΄διο λόγο, δεν ξεχνώ ποτέ, θρήνησα, έκλαψα..., πένθησα μιαν οόκληρη
μέρα, τη μέρα των γενεθλίων μου, μάλιστα -που, ναι, δεν επέτρεψα στον
εαυτό μου να τη γιορτάσει, αν και βρισκόμουν σε ταξίδι..., αν και σ'
όμορφο προορισμό- όταν έφτασε στ' αφτιά μου η είδηση για τον αγύριστο
δρόμο του Δημήτρη Μητροπάνου (μέσα του Απρίλη του 2012)....
Παρηγοριά σε μάς που μένουμε και που φτωχαίνουμε...; Το παραδέχομαι κι
αυτό, η αθανασία των τραγουδιών, το σεκοντάρισμα κάθε φορά που τ'
ακούμε, γιατί είναι κτήμα μας οι στίχοι τους οι πιο πολλοί.