Καλημέρα σε όλους και σε όλεςΑν μιλάμε για μία επαρχία, όπως είναι τα Ιωάννινα,
είναι πολύ καλό. Αν όμως μιλάμε για μια πόλη όπως η Θεσσαλονίκη, Ή η Αθήνα,
νομίζω πως δε μας εξυπηρετεί. Δεν θα κατέβω από την  Τσιμισκή για να
πραγματοποιήσω Συναλλαγές θα πάω στο διπλανό μου υποκατάστημα έτσι λέει η
λογική. Γρηγόρης

Στάλθηκε από το iPhone μου

28 Σεπ 2019, 5:52 πμ, ο/η skordilis-spyros <spyri...@otenet.gr> έγραψε: