Μέσα εκεί το υπονωώ.

Αν το γράφαμε μαζί

Άλλο ποιήμα θα είχε βγεί.

Έχεις τις δικές σου εμπνεύσεις,

Τους στίχους σου, Μα και τις θέσεις.

Ότι στίχους θες, Να βγάλεις,

Ίδιο τίτλο να μη βάλλεις.

Φώτης φίλος.

On 16/10/2019 7:04 μμ, Νίκος Χαρίτος wrote:
Βγήκε όμως για τον άνδρα, κι ένα χάπι, το βιάγκρα!

Αυτό άραγε το ξέρεις; μιας και δεν το αναφέρεις.

ανυψώνει τα πεσμένα, σφίγγει τα χαλαρωμένα.
έρχεται σε βρίσκει ο έρως, κι αν ακόμα νιώθεις γέρος.
Ατελείωτες οι γλύκες, με γριές και πιτσιρίκες!
σαν το παίρνει ο ογδοντάρης, γίνεται δεκαοχτάρης!
αίσχος και ντροπή σε μένα, πέρασα τα εσκαμμένα.
τί 'ναι 'τούτα 'δω που γράφω; μου αξίζει ότι κι αν πάθω.
Μπορείς να με πεις γαϊδούρι, όμως κάνω καλαμπούρι.
τί με πιάνει θες να μάθεις, να' απαντώ σε' αυτά που γράφεις;
ούτε και εγώ γνωρίζω, πώς λοιπόν να σου απαντήσω;
αν εσύ παρεξηγείσαι, φίλε μου δικαιολογείσαι.
τη συγνώμη μου σαν άνθος, δέξου τη και γράψε λάθος.

Νίκος Χαρίτος.