Καλημέρα Κώστα,
Δεν ξέρω τι έγινε και το email έφτασε ένα μήνα μετά στον προωισμό του, (ίσως πήγε διακοπές).
Δεν πήγα πουθενά, γιατί θα πάω το Σεπτέμβρη για 3 μέρες στο Ρέθυμνο.
όλος ο Αυγουστος πέρασε στον εξωτικό Βύρωνα, με τις α[αραίτητες σχεδον καθημερινές εξορμίσεις για μπανάκια με τις κόρες μου. Σήμερα είμαι πρώτη μέρα στη δουλειά. Περιμένω να φύγω για ρέθυμνο γύρω στα μέσα Σεπτέμβρη. ----- Original Message ----- From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Monday, August 27, 2012 10:57 AM
Subject: Re: [Orasi] διακοπεσ τελοσ

Αλλαγή φρουράς Μαρία. Που θα αράξουμε με το καλό;
καλημέρες
--Κώστας--

----- Original Message ----- From: "Μαρία Μανιατάκη" <maniatakima...@freemail.gr>
Sent: Tuesday, July 24, 2012 11:01 PM

Καλησπέρα Σταμάτη,

Εγώ περιμένω να πάρω άδεια την Παρασκευή, και να την αράξω με τις κόρες μου. Να κάνετε όσο το δυνατόν περισσότερες βουτιές, για να γεμίσετε τις μπαταρίες... Μας περιμένει δύσκολο φθινόπωρο!
Χερετισμούς.

----- Original Message ----- From: "Mastoros Stamatis" <mastoro...@gmail.com>