Επειδή συντάξεις με πλατανόφυλα και λεφτόδεντρα δεν υπάρχουν ας σκεφτούμε
την ένταξη μεταναστών και προσφύγων στην αγορά εργασίας και στο ασφαλιστικό
σύστημα. Το έχουν κάνει και άλλοι πριν από εμάς και σήμερα μακροημερεύουν.

From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Σπύρος Σκορδίλης
Sent: Thursday, November 28, 2019 6:28 AM
To: 'orasi mailing list'
Subject: Re: [Orasi] ΟΟΣΑ: Εύθραυστα τα συνταξιοδοτικά λόγω γηρατειών και
άτυπων θέσεων εργασίας

Δεν είναι μόνο δημογραφικό. Είναι και δημογραφικό σύν δημοσυονομικό. Όσο για
τα ραμολιμέντα δεν νομίζω ότι μπορή κάπιος να παραξηγηθεί. Γιατί τότε
πρότιστα θα πρέπει να παρεξηγηθούμε εμείς εδώ της γνωστής παρέας που
ανεβάζουμε και καταβάζουμε κυβερνύσεις με την λογική της επιστροφής στο 2009
και της καταβολής των αναδρομικών από ένα σύστημα που δεν έχει να σε
πληρώση. Και αν σε πληρώσει θα τα πάρει από τα παιδιά μας και τα εγκόνια
μας. σπύρος