Γεια σου Γιάννη. όταν βρίσκεσαι μέσα στο msword πάτησε insert+b θα σου ανοίξει το quick settings για την συγκεκριμένη εφαρμογή. Με τα βελάκια πας και βρίσκεις τα σημεία στίξης παίζεις με το διάστημα βρίσκεις αυτό που θέλεις και μετά πατάς ok.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: john
Sent: Saturday, September 15, 2012 6:54 PM
To: orasi mailing list
Subject: [Orasi] Μια ερώτηση για το jaws 13

Αγαπητοί φίλοι, θα ήθελα τη βοήθειά σας στο εξής θεματάκι. Τρέχω το jaws 13 και συνηθίζω να έχω το pankchuation στην επιλλογή most. Πολές φορές όμως μου χρειάζεται να χρησημοποιώ την επιλλογή all, ειδικά στα κείμενα του word. Πώς μπορώ να έχω λοιπόν την επιλλογή all μόνο στα dock κείμενα και όχι στις υπόλληπες λειτουργίες του jaws?

Ευχαριστώ.

Ι. Παπαχρήστος.