Μία φιλανθρωπική οργάνωση του έδωσε μια δεύτερη ευκαιρία; Για πιο πράγμα να
διαπράττει τα ίδια εγκλήματα; Έχω γράψει κι άλλες φορές εδώ για μένα ένας
Παιδόφιλος και ένας παιδεραστής δεν γιατρεύεται και είναι Ανίατα άρρωστος.
Γρηγόρης

Στάλθηκε από το iPhone μου

> 13 Οκτ 2020, 3:35 μμ, ο χρήστης «Γρηγόρης Αργυρόπουλος <grega...@gmail.com>»
> έγραψε:
>

> Newsbeast - Τρίτη, 13 Οκτωβρίου 2020 - 2:58 μμ
>
> Η κόλαση που βίωσαν 5 αδερφές στα χέρια του παιδόφιλου πατριού τους
>
> Ο διεστραμμένος άντρας είχε αποφυλακιστεί με τα χρήματα μη κυβερνητικής
> οργάνωσης
>
> Την εδώ και δεκαετίες σιωπή τους έσπασαν πέντε αδερφές και μίλησαν στην
> εφημερίδα «New York Post» για το πώς ένας προσφάτως καταδικασμένος παιδόφιλος
> ήταν ο άντρας που τους είχε κάνει εφιάλτη τη ζωή όταν ήταν παιδιά.

> [...]

προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για
να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip