Γεια σου Πωλίνα. Αν την κάθε οθόνη σου την βγάζει σε διαφορετικό παράθυρο
ενδεχόμενα να μπορείς να το κάνεις με alt-tab.
--Kostas--

-----Original Message-----
From: Orasi [mailto:orasi-boun...@hostvis.net] On Behalf Of Pwlina
Papanikolaou
Sent: Thursday, October 15, 2020 10:28 PM
To: orasi list
Subject: [Orasi] Ερώτημα SOS για χρήση απομακρυσμένης σύνδεσης σε Windows 10
με NVDA

Καλησπέρα σε όλες και όλους!

Ελπίζω να σας βρίσκω καλά!
Έχω ένα ερώτημα, το οποίο επείγει κάπως, γιατί από Δευτέρα βγαίνω σε
Τηλεργασία στη δουλειά μου στο υπουργείο Δικαιοσύνης. Θέλω να ξεκινήσω
λέγοντας ότι έχουν εγκατεστειμένα και στους δύο υπολογιστές τόσο στο φορητό
του σπιτιού μου όσο και σε αυτόν της δουλιάς μου που είναι σταθερός Windows
10. Στο σπίτι μου, μάλιστα, έχω εγκατεστημένα τα Professional. Επίσης και
στους δύο υπολογιστές χρησιμοποιώ σαν αναγνώστη οθόνης το  NVDA. Για να
συνδεθούμε από απόσταση στη δουλειά μου κάνουμε δύο πράγματα. Πρώτον
συνδεόμαστε με ένα λογισμικό που ονομάζεται VPN Forticlient Δεύτερον
συνδεόμαστε στην απομακρυσμένη σύνδεση των γουίντοους, εφόσον έχουν
προηγηθεί οι σχετικές ρυθμίσεις. Να πω επίσης, επειδή σήμερα κάναμε τεστ,
ότι ευτυχώς  ο αναγνώστης οθόνης μου συνεργάζεται πολύ καλά και διαβάζει
πολύ καλά. Το ερώτημα μου, λοιπόν, αφορά την απομακρυσμένη σύνδεση. Θα ήθελα
να μου πείτε με ποιά Συντόμευση πληκτρολογύου μπορώ να κάνω εναλλαγή ανάμεσα
στις δύο οθώνες.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Περιμένω με αγωνία την απάντησή και πολυ περιέργεια γιατί έχω δοκιμάσει
διάφορα Είναι η αλήθεια

Πωλίνα Παπανικολάου

Για να στείλετε ένα μήνυμα και να το διαβάσουν όλοι οι συνδρομητές της
λίστας στείλτε email στην διεύθυνση