Σε ευχαριστώ πολύ Κώστα μου. Θα περιμένω να δω τι βγαίνει. Τάκης

-----Original Message-----
From: Orasi <orasi-boun...@hostvis.net> On Behalf Of Kostas .d.
Theodoropoulos
Sent: Monday, November 30, 2020 10:41 AM
To: 'orasi mailing list' <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] πώς μπορώ να διακόψω ένα μεγάλο ηχητικό αρχείο και να
συνεχίσω από εκεί που ήμουν κάποια άλλη στιγμή με vlc, windows media player
groovie?

Γεια σου Τάκη και καλή εβδομάδα. Ακούγεται πραγματικά πολύ ενδιαφέρον το
ιστορικό ραδιοφωνικό θέατρο. Θα το ψάξω αυτό που ρωτάς και θα επανέλθω αν εν
τω μεταξύ κάποιος άλλος δεν σου έχει δώσει απάντηση.
Θερμούς χαιρετισμούς