Εν μέσω σεισμού κοιτάς μήν σου έρθει κάνα καδρόνι στο κεφάλι. Κατόπιν φτιάχνεις
τον πολεοδομικό κανονισμό. Περί του φαγόματος για το πιός φτέει συμφωνώ. Αρκεί
και να έχουμε την οριμότητα επειδεί κρίνω ότι εσύ φέρεσε ανεύθηνα μπορώ και εγώ
να κάνω κάτι αντίστιχο που μάλιστα το θεωρό και καλύτερο η ουσιαστικότερο απο
αυτό που κάνεις εσύ. Σπύρος