From: Orasi <orasi-boun...@hostvis.net> On Behalf Of Ta??s?? ?atsa??????
Sent: Κυριακή, 23 Ιανουαρίου 2022 09:50
To: orasi mailing list <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] ΕΛΤΑ: Δωρεάν ταχυδρομικές υπηρεσίες σε τυφλούς ή άτομα με
αναπηρία όρασης

Γεια σου Τάκη.
Ξέρω έναν άνθρωπο που διαβάζει μόνο με κασέτες.
Αρκετοί συνάδελφοι διαβάζουν με δικάτους c d, που τους τα γράφουν οι
βιβλιοθήκες των φοραίων μας.
Το περιοδικό και το ημερολόγιο του φάρου είναι σε braille.
Τις ανακινώσεις προς τα μέλοι τους ο Φάρους και ο Πανελλήνιος τις στέλνουν και
σε braille. Ενό η έσκ τις στέλνει και σε c d.
Λογικά, θα υπάρχουν και άλλα που δεν τα ξέρω.
Τονίζω δε, πως κάπια α¨π'αυτά τα προτημάω σε αυτή τη μορφή.

Υστερόγραφο.
Ελπίζω να έχετε πολύ χιωνι στα Γιάννενα.
Θανάσης.