Όταν αλλάζεις (σε ορισμένα μηχανήματα) από ελληνικά σε αγγλικά, σου βγάζει το
διαθέσιμο  lay out, προσπαθεί να σου διαβάσει και κάτι ακόμα και εκεί για λίγο
σταματάει να μιλάει. Στην κατάσταση που το είχα αφήσει εγώ, έπρεπε να κοιμηθείς
με alt & tab  για να επανέλθει.
Νομίζω τώρα το έχουν κάπως βελτιώσει αυτό Αλλά εγώ άλλαξα την συντόμευση
πλήκτρων  για την αλλαγή της γλώσσας από shift + alt σε βαρεία και έλυσα το
πρόβλημα μου έτσι προς το παρόν.

Χρυσέλλα Λαγαρία