Ο Δημήτρης Θαρενός κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
Διαχειριστής, Πριν από 3 ημέρες, Μέλη της ομάδας Ψηφιακή προσβασιμότητα

Σχετικά με την Demy Assistant. Ετοιμάζω με πολύ αγάπη την νέα έκδοση της
εφαρμογής μου, με καινοτόμες δυνατότητες που θα βελτιώσουν ακόμα περισσότερο
την εμπειρία χρήσης. Επίσης, επιδιορθώνω ορισμένα σφάλματα ασυμβατότητας της
εφαρμογής, που προέκυψαν στις νεότερες εκδόσεις του android. Εκτός από τις νέες
λειτουργίες, η νέα έκδοση της Demy Assistant θα περιλαμβάνει σημαντικές
αναβαθμίσεις σε υπάρχουσες δυνατότητες όπως για παράδειγμα: τις αναπάντητες
κλήσεις, όπου οι χρήστες θα μπορούν να αλληλεπιδρούν  εκτός από τις τηλεφωνικές
κλήσεις, στις αναπάντητες που λαμβάνουν από τις εφαρμογές: viber, duo και
WhatsApp. Αναβάθμιση της ανάγνωσης s m s, που πλέον οι χρήστες θα μπορούν να
αλληλεπιδρούν σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με το περιεχόμενο του κειμένου όπως
για παράδειγμα: να αποθηκεύουν μηνύματα με δυνατότητα κοινοποίησης, να
αποθηκεύουν τηλεφωνικούς αριθμούς και να ανοίγουν σύνδεσμους U R L. Οι
συγκεκριμένες λειτουργίες είναι διαθέσιμες στην τελευταία έκδοση της Demy
Assistant, όμως οι χρήστες δεν μπορούν να αλληλεπιδράσουν σε πραγματικό χρόνο.
Οι συγκεκριμένες δυνατότητες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από προχωρημένους και
από αρχάριους χρήστες, που δεν ξέρουν πώς να χρησιμοποιήσουν το talkback.
Αναβάθμιση της αυτόματης αναπαραγωγής στο YouTube, με την δυνατότητα παύσης, ή
συνέχισης της αναπαραγωγής με κινήσεις. Η συγκεκριμένη δυνατότητα μπορεί να
φανεί ιδιαίτερα χρήσιμη, σε όσους παρακολουθούν βίντεο μεγάλης διάρκειας στο
youtube όπως για παράδειγμα: θεατρικές παραστάσεις. Για διακοπή της
αναπαραγωγής, ο χρήστης θα μπορεί να στρέφει την συσκευή του με την οθόνη προς
τα κάτω, ενώ όταν την στρέφει προς οποιαδήποτε άλλη κατεύθυνση, η αναπαραγωγή
θα συνεχίζεται από το σημείο που σταμάτησε. Αυτή η δυνατότητα μπορεί να φανεί
ιδιαίτερα χρήσιμη και για αρχάριους χρήστες, που δεν έχουν ενεργοποιημένο το
talkback στις συσκευές τους. Αποκλεισμός κλήσεων με απόκρυψη αριθμών. Η
συγκεκριμένη υπηρεσία μπορεί να ενεργοποιηθεί από τους παρόχους κινητής
τηλεφωνίας, ωστόσο η Demy Assistant θα την προσφέρει αυτόνομα στους χρήστες της
για να την ενεργοποιούν και απενεργοποιούν ανάλογα με τις περιστάσεις.
Δυνατότητα αποθήκευσης της τρέχουσας τοποθεσίας, που θα επιτρέψει στους χρήστες
να προσανατολίζονται πιο εύκολα και να επιστρέφουν στο αποθηκευμένο σημείο.
Πολλές από τις δυνατότητες της εφαρμογής μου τις εμπνέομαι από την
καθημερινότητα μου, ή από προτάσεις που δέχομαι από τους χρήστες της Demy
Assistant. Πριν από λίγο καιρό με είχε επισκεφτεί στο σπίτι μου ένας καλός μου
φίλος με πρόβλημα όρασης και όταν χρειάστηκε να καλέσουμε ταξί για να
επιστρέψει στο σπίτι του αντιμετωπίσαμε το εξής πρόβλημα. Επειδή ο ταξιτζής δεν
μπορούσε να εντοπίσει την διεύθυνση του σπιτιού μου, σταμάτησε αρκετά μέτρα πιο
κάτω με αποτέλεσμα όταν προσπαθούσαμε να τραβήξουμε την προσοχή του για να
έρθει πιο κοντά μας, να μην μπορεί να μας δει. Τότε σκέφτηκα να κάνω κάτι πολύ
απλό και άρχισα να αναβοσβήνω τον φακό της συσκευής μου, κάτι που λειτούργησε
άμεσα, αφού ο ταξιτζής ήρθε αμέσως στο σημείο που βρισκόμασταν, λέγοντάς μου
πως αν δεν το έκανα αυτό δεν θα μας εντόπιζε τόσο εύκολα. Έτσι δημιούργησα μία
απλή δυνατότητα στην Demy Assistant που πιστεύω ότι θα βοηθήσει, όπου οι
χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιούν την φωνητική εντολή: βγαλε φλας, για να
αναβοσβήνει ο φακός της συσκευής τους αυτόματα. Σύστημα ενδοεπικοινωνίας. Ναι,
θα το κάνει και αυτό η Demy Assistant, δίνοντας την δυνατότητα ανταλλαγής
μηνυμάτων σε συσκευές που είναι συνδεδεμένες στον ίδιο λογαριασμό της google.
Τέλος, στην νέα έκδοση της Demy Assistant, θα είναι διαθέσιμες διάφορες
πειραματικές λειτουργίες που υπάρχουν ήδη στην τελευταία έκδοση της εφαρμογής
όπως: ο απομακρυσμένος χειρισμός συσκευών που θα δίνει στους χρήστες την
δυνατότητα να ελέγχουν τις συσκευές τους απομακρυσμένα με φωνητικές εντολές.
Για παράδειγμα:: ο χρήστης θα μπορεί να δώσει την φωνητική εντολή από το κινητό
του στην Demy να παίξει στο tablet, ή στην android tv, ένα τραγούδι αυτόματα
στο YouTube, ή να ζητήσει ενώ δουλεύει στον υπολογιστή του από την Demy, να του
διαβάσει το εισερχόμενο μήνυμα που έλαβε στο κινητό του. Τρέλανε μας κι άλλο
Ντεμάρα να γουστάρουμε! Αν όλα πάνε καλά με τις δοκιμές, η νέα έκδοση της
εφαρμογής που κάνει ότι θέλει το android, θα είναι σύντομα διαθέσιμη! Αν θέλετε
να μάθετε περισσότερα σχετικά με την Demy Assistant, επισκεφτείτε τον παρακάτω
σύνδεσμο.
Demy Assistant, PSIFIAKIPROSVASIMOTITA.GR
Πληροφορίες για αυτό το περιεχόμενο
1 σχόλιο
Ο χρήστης ⁨Konstantinos Bartzeliotis⁩ και 19 ακόμη αντέδρασαν
Αντιδράστε
Αριστειδης Ριζογιάννης   προστέθηκε σχόλιο: Μπράβο ρε Μητσάρα. Είσαι και ο
πρώτος. Πόσα θες να μας τρελάνεις ρε φίλε; , ,  ,  , ,

(Πατήστε δύο φορές για να ανοίξετε μια ολόκληρη δημοσίευση ή πατήστε δύο φορές
με δύο δάκτυλα για να ανοίξετε το μενού δημοσίευσης)

Κώστας στάλθηκε από το iPhone μου

προσφέρονται από τις βιβλιοθήκες που λειτουργούν οι φορείς των τυφλών ενώ Για
να κατεβάσετε τον σχετικό κατάλογο επισκεφθείτε το
http://www.hostvis.net/audiobooks/katalogos.zip