Νέο όντως τελικά άλλαξαν τα πράγματα εκτός αν ισχύει ειδικό καθεστώς για τις
επιδοτήσεις. Έξ όσων γνωρίζω κάνουν έξτρα εκπτώσεις σε galaxy s3 και iPhone
πέραν του ποσού των επιδοτήσεων και της ισχύος των συμβολαίων.

Γιάννης Μουταφης
iPhone 4s

29 Οκτ 2012, 16:21, ο/η "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr> έγραψε: