Νίκο δεν νομίζω ότι στο προηγούμενο μήνυμα χρησιμοποίησα πληθυντικό. Μιλάω
αποκλειστικά και μόνο για μένα. Εκφράζω τις προσωπικές μου απόψεις και δεν
εκπροσωπώ κανενα. Πόσο μάλλον να υπερασπιστώ. Αν δε συμφωνείς με τις απόψεις
μου είτε υπέρ είτε κατα της μιας η της άλλης πλευράς δικαίωμα σου. Αν παλι σε
φτιάχνει να μου τη λες παλι δικαίωμα σου εσυ εκτείθεσαι.
Χωρίς να γίνομαι εγω κουραστικος
 θα επαναλάβω για τελευταία φορα πως εκφράζω δικές μου απόψεις και οχι της
παράταξης που εκπροσωπώ.

Γιάννης Μουταφης
iPhone 4s

12 Νοε 2012, 13:49, ο/η ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ <nxari...@freemail.gr> έγραψε: