Καλημέρα σε όλους,

το πόσο καλό είναι ή όχι ένα πρόγραμμα πιστεύω οτι έχει να κάνει κυρίως με τις ανάγκες του κάθε χρήστη. το nvda καλύπτει τις ανάγκες μου στη χρήση των windows και του διαδικτύου, και δε μου έχει δημιουργήσει ποτέ πρόβλημα με κάρτες γραφικών όπως το super nova ή το hal που είχα παλιότερα. το jaws, παρ' όλο που είναι πρόγραμμα με φοβερές δυνατότητες, έχω την εντύπωση οτι είναι λίγο βαρύ, κι επίσης δε μου αρέσει ο χειρισμός του, και το ότι πρέπει να χρησιμοποιείς χαμηλή ανάλυση οθόνης για να δουλέψει σωστά. ----- Original Message ----- From: "mlaspas" <mlas...@otenet.gr>
Sent: Wednesday, November 21, 2012 7:47 AM
Subject: Re: [Orasi] NVDA

Γειά σου Σπύρο
Διαβάζω αυτό τον καιρό: Τι νέο υπάρχει στο JAWS 14 και έχει σχέση με την πλοήγηση στα Windows 8

Ποιός προηγείτε και ποιός έπεταε των καταστάσεων;

----- Original Message ----- From: "Σκορδίλης Σπύρος" <spyri...@otenet.gr>
Sent: Wednesday, November 21, 2012 7:12 AM

καλημέρα μιχάλη. απλά και εγώ ως χρήστης τα ίδια λέω. υπάρχη μιά εντύπωση σε πολούς ότι μπορούν να κάνουν τα πάντα ακόμα και πλοήγηση στο ίντερνετ. αν ήταν έτσι τότε το τζός γιατί θα υπήρχε. εφόσον είναι όπως τα λέμε ας ξεκαθαριστή απο τους επαίωντες γιατί το ακούω συχνά αυτό. δεν το ξεκαθαρίζουν ότι είναι κάτι για λίγες απετήσεις. μέτά τους ακούω και μου στρίβη ότι δεν κάνη τοένα και δεν κάνη το άλλο. ----- Original Message ----- From: "mlaspas" <mlas...@otenet.gr>
Sent: Wednesday, November 21, 2012 7:00 AM

Καλημέρα Στέλιο, καλημέρα σε όλους.

Το Jaws είναι η ναυαρχίδα όλων, καλύπτει όλες τις ανάγκες μας, μακράν όλων. Το N V D A΄είναι η σμικρογραφία του Jaws και το χρησιμοποιώ μόνο σε έκατες ανάγκες π.χ. όταν κολάει ο υπολογιστής μου για κάποιο λόγο, το ενεργοποιώ, όταν πάω στο σπίτι ενός φίλου μου ή σε ένα internet cafe. Οι δυνατότητές του είναι περιορισμένες. Αντίθετα όποιος θέλει να αξιοποιήσει στο έπακρο τις δυνατότητες του Jaws είναι απαραίτητο να διαβάσει του manual του Jaws, έχω την αίσθηση ότι ελάχιστοι έχουν εντριφύσει περαιτέρω.
Φιλικώτατα

Μιχάλης

Υ.Γ. Είμαι απλώς ένας χρήστης.

----- Original Message ----- From: "Stelios Pedoulakis" <spe...@otenet.gr>