Νίκο σε ευχαριστώ για τις πληροφορίες!

Το soundforge το πρωτοπήρα από έναν φίλο επαγγελματία ηχολήπτη το 2000.
Χρησιμοποιώ την έκδοση 10, και η αλήθεια είναι πως κάνει παπάδες!!
fade in-out, noise cracks & pops, volume, smooth/enhanse, batch convertion κλπ,
είναι σε έναν βαθμό προσπελάσιμα στο soundforge δηλαδή, μπορείς να επιλέξεις
άνετα presets.
Όμως ανθέλεις να κάνεις μικρορυθμίσεις, είτε με τα βελάκια είτε γράφοντας στα
ανάλογα πεδία, υπάρχει θέμα και, χρειάζεται σίγουρα είτε jaws cursor, είτε να
μετράς πατήματα του tab και, φτάνοντας εκεί που θέλεις π.χ. στην έμφαση ή
μείωση των πρίμων, να παίξεις με τα βελάκια για τις απαραίτητες αυξομειώσεις!
Το Soundforge εγώ το χρησιμοποιώ, τόσο σε εγγραφές στο PC από deck, από ανοιχτή
ταινία –κοινώς μπομπίνα-, μια και έχω μπομπινόφωνα, είτε για εγγραφή
/επεξεργασία δίσκων βινυλίου!
Ειδικά σε εγγραφές από κασέτες ή μπομπίνες, έχει ένα plugin για noise reduction
που κάνει δουλίτσα!
Εν τω μεταξύ μπορείς να κάνεις κάποιες δουλειές και με αρχεία video, αλλάζοντας
ή καταργώντας την εικόνα από ένα .avi αρχείο π.χ.
Φυσικά κάνει χιλιάδες ακόμη πράγματα που, κι εγώ ακόμη τα ανακαλύπτω!
Θα στήσω μάλλον και τα δύο και, βλέποντας και ξυλώνοντας!
Α ναι, λέγεται πως το Adobe audition είναι το γνωστότατο παλαιόθεν κουλέντιτ,
το οποίο αγόρασε η adobe και, εν συνεχεία το κατσαβίδιασε αναλόγως!
Επι τη ευκαιρία όμως, πες μου αν θέλεις αν έχεις ποτέ ασχοληθεί με προγράματα
που, είτε μετατρέπουν αρχεία midi σε παρτιτούρα, είτε με προγράμματα σύνθεσης
μουσικής από PC, μέσω πληκτρολογίου.

Δεν ξέρω αν επρηξα τους φίλους της λίστας επειδή, το χαπάκι κατά των ερωτήσεων
ακόμη δεν έχει βρεθεί!

Σας ευχαριστώ για την υπομονή φίλοι μου!

Με εκτίμηση

Στέλιος Πεδουλάκης