Sent: Tuesday, November 27, 2012 12:19 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] Αίνιγμα

από τη πρώτ πρόταση προκύπτουν τα εξής:
2 κόκκινακαι1μαύρο
ή 1 κόκκινο και 2 μαύρα
από τη δεύτερη πρόταση έχουμε
1 μπλε και 3 μαυρα
2 μπλε και 2 μαυρα
3 μπλε και 1 μαύρο
από την τρίτη πρόταση έχουμε
1 κόκκινο και 4 μπλε
2 κόκκινα και 3 μπλε
3 κόκκινα και 1 μπλε
από τα παραπάνω συνδυάζοντας τις πληροφορίες που έχουμε και βλέποντα ποιες
περιπτώσεις ικανοποιούν τις προτάσεις κατέληξα στο συμπέρασμα που έγραψα σε
προηγούμενο email.
Ουφ! τι σπαζοκεφαλιά και αυτή!!
Φιλικά
Νατάσα
----- Original Message ----- From: "Νίκος Αργυρός" <argyro...@gmail.com>
Sent: Monday, November 26, 2012 11:05 PM

συμφωνώ, κ' εγώ τον ίδιο υπολογισμό έκανα.
Στις 26/11/2012 8:30 μμ, ο/η Χρυσούλα Καραθύμιου έγραψε:
Τα στυλό είναι 6
       Αιτιολογία..
1 μαύρο στυλό έχω
και μένουν 5 άγνωστα.
2 κόκκινα στυλό έχω
και μένουν 4 άγνωστα.
3 μπλε στυλό έχω
και μένουν 3 άγνωστα.
     Το βρήκα?

Στις 26/11/2012 6:27 μμ, ο/η Θανάσης Κατσαγαννης έγραψε:
Όλα μου τα στιλό εκτός απο 3 είναι μπλε.
Όλα μου τα στιλό εκτός απο 4 είναι κόκκινα.
Όλα μου τα στιλό εκτός απο 5 είναι μαύρα.
Πόσα στιλό έχω?