καλησπέρα, παιδιά.Σήμερα στη δουλειά μου μίλησα με έναν αστυνομικό για έναν ιρακινό κρατούμενο που πιθανόν να είχε ψώρα. Για αυτό το λόγο φοβούνταν να τον αγγίξουν. Αλλιώς εδώ και τρεις ημέρες που είναι κρατούμενος θα τον είχαν στρώσει χαρακτήρα, όπως χαρακτηριστικά μου είπε ο μπάτσος. Η φράση αυτή τα λέει όλα.
Φιλικά
Νατάσα
----- Original Message ----- From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Friday, December 07, 2012 3:38 PM
Subject: [Orasi] Διεθνής διασυρμός για τις ρατσιστικές επιθέσεις

Ο νεαρός Σουδανός επιδεικνύει τις μαχαιριές που του έκανε η ομάδα των μαυροφορεμένων κουκουλοφόρων με τις ελληνικές σημαίες. Ο νεαρός Σουδανός επιδεικνύει τις μαχαιριές που του έκανε η ομάδα των μαυροφορεμένων κουκουλοφόρων με τις ελληνικές σημαίες.

Στην περίπτωση του 32χρονου Χασάν Μέκι από το Σουδάν, όλα έγιναν αστραπιαία, όταν ομάδα μαυροφορεμένων κουκουλοφόρων με καδρόνια και ελληνικές σημαίες τον κύκλωσε σε δρόμο της Αθήνας τον Αύγουστο και τον έριξε αναίσθητο με χτυπήματα στο κεφάλι.

Οταν συνήλθε ήταν καλυμμένος με αίματα και αργότερα αντελήφθη ότι τα τραύματά του δεν ήταν τυχαία. Η πλάτη του ήταν βαθιά χαραγμένη με μαχαίρι, με μία σειρά τομές που μοιάζουν να παρουσιάζουν ένα σύμπλεγμα των γραμμάτων Χ και Α. Ο ίδιος εκτιμά ότι οι δράστες ήταν μέλη της Χρυσής Αυγής.

«Δεν έχω τα κατάλληλα χαρτιά, έτσι δεν έχω πού να απευθυνθώ για βοήθεια ... δεν μπορώ να κοιμηθώ. φοβάμαι ότι μπορει να με ακολουθήσουν και η ζωή μου κινδυνεύει».

Τι λέει το θύμα του βασανισμού στη Σαλαμίνα

Ο Ουαλίντ Ταλέμπ όπως βρέθηκε μετά τον βασανισμό του.
Ο Ουαλίντ Ταλέμπ όπως βρέθηκε μετά τον βασανισμό του.
«Με έσερναν γύρω σαν σκύλο ... πίστεψα ότι ήταν το τέλος μου. Κάθε φορά που λιποθυμούσα με χτυπούσαν με καδρόνια για να με ξυπνήσουν», αναφέρει ο 29χρονος Ουαλίντ Ταλέμπ στο Reuters, που φιλοξενεί εκτενές ρεπορτάζ και για την περίπτωση αυτή ρατσιστικής βίας που συγκλόνισε την κοινή γνώμη. Οταν οι δράστες τον άφησαν δεμένο για να επιστρέψουν στην εργασία τους, κατάφερε να αποδράσει, αλλά μόνο για να αντιμετωπίσει την αδιαφορία των Αρχών.

Ο άτυχος Αιγύπτιος φοράει ακόμη, ένα μήνα μετά την επίθεση, το ειδικό κολάρο στον αυχένα, λόγω των τραυμάτων του. Ο άτυχος Αιγύπτιος φοράει ακόμη, ένα μήνα μετά την επίθεση, το ειδικό κολάρο στον αυχένα, λόγω των τραυμάτων του.

Βρέθηκε κάτω από ένα δέντρο, πρησμένος και ακόμη με την αλυσίδα στο λαιμό και μεταφέρθηκε σε νοσοκομείο για τις πρώτες βοήθειες. «Όλοι μπορούσαν να δουν
ότι υπέφερα. Δεν μπορούσα να δώ, ούτε καν να φάω», προσθέτει.

Η αστυνομία τον συνέλαβε σε αυτή την κατάσταση, επειδή δεν ήταν νόμιμα στην Ελλάδα. «Νόμιζα ότι θα πεθάνω. Το πρόβλημα δεν ήταν ότι δεν έχω χαρτιά· ήταν ότι με ξυλοκόπησαν». Εμεινε τέσσερις ημέρες σε δύο κέντρα κράτησης και του έδωσαν εγγράφως την εντολή να εγκαταλείψει την Ελλάδα εντός 30 ημερών, ενώ ο επικεφαλής των δραστών της επίθεσης αφέθηκε ελεύθερος μετά από τρεις ημέρες, μετά τον ορισμό τακτικής δικάσιμου.

Μετά την διεθνή καταγραυγή και τις αντιδράσεις από τον ΟΗΕ, την αιγυπτιακή πρεσβεία και σειρά ΜΚΟ προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη ανακοίνωσε ότι δεν θα απελαθεί, αλλά δεν είναι σαφές το διάστημα για το οποίο θα μπορέσει να παραμείνει στην χώρα.

Το «αφεντικό» του, ο ιδιοκτήτης του φούρνου που πρωτοστάτησε στα βασανιστήρια, είναι επίσης πρώην αντιδήμαρχος στην Σαλαμίνα. Παραδέχθηκε ότι χτύπησε τον Ταλέμπ, αλλά όχι... βάρβαρα και υποστηρίζει ότι τα χρήματα που πήρε ο υπάλληλός του τα έκλεψε, ενώ ο ίδιος υποστηρίζει ότι είναι δικά του.

Ο Νικήτας Κανάτης των Γιατρών του Κόσμου σημειώνει ότι η έλλειψη καταδικαστικών αποφάσεων επιτρέπει την ατιμωρησία για όσους επιτίθενται σε μετανάστες. «Το κράτος θα πρέπει να ζητήσει συγγνώμη σε έναν άνθρωπο που βρέθηκε αλυσοδεμένος κάτω από ένα δέντρο. Του φέρθηκαν όπως στα σκυλιά ...αν δεν καταδικαστεί κανείς, τίποτε δεν θα αλλάξει. Ο καθένας αισθάνεται ότι θα την γλιτώνει» μετά από τέτοιες πράξεις.
http://www.ethnos.gr