πάτα όταν δεν θες να το ακούς κοντρόλ.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Χρυσούλα Καραθύμιου
Sent: Monday, December 17, 2012 12:50 PM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] jaws & facebook παράδοξα πράγματα.

Καλημέρα!

Το nvda δουλεύει άψογα στο face.
Το μόνο του κακό είναι ότι μιλάει πολύ. Δεν ξέρω αν αυτό το προβληματάκι
λύνεται.
Βοηθήστε με αν γνωρίζετε.

Στις 17/12/2012 9:36 πμ, ο/η Kostas Theodoropoulos έγραψε:
έχω εγκατεστημένες στον υπολογιστή μου τις εκδόσεις του jaws 13 και 12. Στην αρχή νόμιζα πως ήταν μία από τις συνηθισμένες αλλαγές που γίνονται στο facebook και αυτό εκείνη την στιγμή δούλευε καλά και είπα από μέσα μου δόξα σοι ο θεός. Ωστόσο μετά από λίγο συνειδητοποίησα πως έτρεχα την εκδοση 12. Τελικά μετά από αυτό άρχισα να τρέχω την σελίδα του face και ξμε τις δύο εκδόσεις και η 12 τρέχει πολύ καλύτερα από την νεώτερη της 13. Τις δοκίμασα με internet explorer και firefox. Η συμπεριφορά της 12 είναι απόλυτα καλύτερη στην δημοσίευση αναρτήσεων, υπαγόρευση και ανάγνωση σχολίων κοινοποίηση συνδέσμων και στα likes.
Τι άλλο θα δούμε ακόμη