Sent: Sunday, January 06, 2013 12:10 PM
To: Orasi@hostvis.net
Subject: [Orasi] JAWS 13

Αγαπητοί φίλοι καλημέρα και χρόνια πολλά στους εορτάζοντες και τις
εορτάζουσες! Θα ήθελα την βοήθειά σας σε ένα θέμα που έχω στον
υπολογιστή μου... Πιο συγκεκριμένα, μέχρι τώρα, όταν έμπαινα στο
ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο η σε διάφορες ιστοσελίδες, δεν το
αντιμετώπιζα. Πιο συγκεκριμένα ότα στο τζι μέϊλ ήθελα να κατεβάσω ένα
συνειμένο έγγραφο που λάμβανα, πατούσα για όποιον ξέρει, λήψη και μου
άνοιγε νέο παράθυρο έκανα αποθήκευση και ολοκλήρωνα την διαδικασία,
αφού το παράθυρο έκλεινε μόνο του και επέστρεφα πάλι στο μήνυμά μου
και στην επιλογή της λήψης του συνειμμένου που βρισκόμουν πρωτύτερα.
Στις δε ιστοσελίδες, όταν πάταγα έναν εξωτερικό σύνδεσμο, μου άνοιγε
πάλι νέο παράθυρο και με οδηγούσε στο περιεχόμενο. Όταν ολοκλήρωνα την
διαδικασία της πλοήγησης, έκανα έξοδο και με επέστρεφε πάλι στην
σελίδα που ήμουν. Τώρα αυτό δεν γίνεται, διότι ανοίγει καρτέλες και
όχι παράθυρο. Επειδή είμαι και λιγάκι άσχετος, ελπίζω να σας
κατατόπισα. Τι κάνω λοιπόν για ν'ανοίγουν αυτόματα όλα με παράθυρο και
όχι με καρτέλες;

Ευχαριστώ προκαταβολικά

--
Νίκος