Γεια σου Σπύρο.
Εγώ γενικά είμαι πολύ ευχαριστημένος με την αγορά που έκανα.
Ήδη από τη στιγμή της ηχογράφησης και μετά, έχω ανακαλύψει και άλλα πράγματα
και γενικά δουλεύω όλο και ποιο γρήγορα.
Θα προσπαθήσω να κάνω και άλλες παρουσιάσεις σε άλλους τομείς της συσκευής και
εφαρμογές.
Αυτό το μήνυμα το γράφω με το καινούργιο μου bluetooth πληκτρολόγιο από το
galaxy note II.
Αυτό θα πει ότι το android τελικά δεν είναι και τόσο χάλια όσο λένε μερικοί εδώ
που δεν μπορούν να παραδεχτούν ότι ίσως το πρόβλημα να είναι σε αυτούς και όχι
στις συσκευές.
Δεν πρόκειται να αρχίσω εδώ καινούργιο πόλεμο για τηλέφωνα.
Εγώ γουστάρω με την αγορά που έκανα και πιστεύω ότι είναι προσβάσιμη η συσκευή
μου όσο εγώ θέλω να είναι.
Μεγάλο ενδιαφέρον θα είχαν και παρουσιάσεις από χρήστες του Iphone για να δούμε
πως κάνουν τόσα πολλά με αυτό που είναι απόλυτα προσβάσιμο.
Τα λέμε.

Νεκτάριος.