Γεια σας.
Επανέρχομαι ξανά σε αυτό το θέμα για να σας πω για τις τελεφταίες μου
ανακαλύψεις όσον αφορά τα sms στα Ελληνικά.
Ο ξάδερφος μου που προγραματίζει το μόνο που μου είπε είναι ότι μελετά
το θέμα και θα μου απαντήσει αλλά δεν ξέρω πότε θα γίνει αυτό και αν η
απάντηση του θα είναι θετική.
Σήμερα πήρα μήνυμα από κάποιον φίλο που χρησιμοποιά το ifone και
εμφανίστηκε σωστά. Είναι το μόνο άτομο που κατάφερε να μου στήλει
Ελληνικό μήνυμα και να διαβάζετε.
Χρησιμοποιούμε τον ίδιο πάροχο.
Για να το επιβεβαιώσουμε όμως αυτό θα πρέπει οι φίλοι της λίστας που
έχουν ifone να στήλουν μήνυμα στον φίλο Κώστα να δούμε αν θα μπορεί να
το διαβάσει και αυτός μιά και έχουμε τα ίδια τηλέφωνα.
Μετά αν ισχύει αυτό θα πρέπει να δούμε πως το ifone καταφέρνει να
παρακάμψει τους περιορισμούς των παρόχων και στέλνει σωστά τα
μηνύματα. Επίσης θα ήταν καλό να δούμε τι γίνεται αν το android στήλει
μήνυμα σε ifone.
Αυτά για προβληματισμό.
Νίκος