Γεια σου Τάκη στην όμορφη εύοια. όπως βλέπεις έρχονται όλα μια χαρά. Προφανώς το windtools σε αντίθεση με την telas που είχες προηγούμενα αφήνει να στέλνεις μηνύματα ακόμη και αν χρησιμοποιείς άλλο πάροχο.
την καλησπέρα μου
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Panagiotis Antonopoulos
Sent: Tuesday, January 22, 2013 5:45 PM
To: orasi mailing list
Subject: [Orasi] test

Καλησπέρα σε όλες και όλους,
Βρίσκομαι στην Εύβοια από το μεσημέρι. Θα θυμάστε ότι, χρησιμοποιώντας στικάκι, δεν μπορούσα να στέλνω μηνύματα από τη διεύθυνσή μου στην τελλάς. Έχω ωστόσο, μία περίεργη ψιλοαίσθηση ότι με την αλλαγή σε ςΙΝΔΤΟΟΛΣ, ΓΙΑ ΚΆΠΟΙΟ ΛΌΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΈΡΩ, ΤΑ ΜΗΝΎΜΑΤΆ ΜΟΥ ΦΕΎΓΟΥΝ, ΈΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΈΧΩ ΣΤΙΚΆΚΙ ΤΗς ΚΟΣΜΟΤΈ. κΆΝΩ ΛΟΙΠΌΝ ΑΥΤΌ ΤΟ ΤΕΣΤ ΣΤΗ ΛΊΣΤΑ ΜΑς, ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ, ΑΝ ΌΝΤΩς, ΦΤΆΝΟΥΝ ΤΑ ΜΗΝΎΜΑΤΑ. ζΗΤΏ ΣΥΓΝΏΜΗ, τΆΚΗς