Date: Δευτέρα, 11 Φεβρουαρίου 2013 13:58
Subject: [Orasi] Εγκαταλείπει τα καθήκοντα του ο Πάπας Βενέδικτος

Εγκαταλείπει τα καθήκοντα του ο Πάπας Βενέδικτος

Είδηση σοκ έχει κάνει το γύρο του κόσμου: όπως μετέδωσε το Ιταλικό πρακτορείο ειδήσεων, ο προκαθήμενος της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας Πάπας Βενέδικτος, ανακοίνωσε την παραίτησή του.

Όπως αναφέρουν τα παγκόσμια μέσα, πρόκειται για τη δεύτερη παραίτηση πάπα στα παγκόσμια χρονικά, ενώ είναι η πρώτη από το 1415. Την είδηση επιβεβαίωσε το Βατικανό, ενώ η παραίτηση του οφείλεται σε λόγους υγείας.

Πηγή: ιefimerida.gr

Μενέλαος Μαρκοδημητράκης