To: <orasi@hostvis.net>
Sent: Monday, February 11, 2013 9:43 PM
Subject: [Orasi] τρόπος διευκόλυνσης των τυφλών δανειοληπτών

/ Αίτημα για άμεσο ορισμό συνάντησης με σκοπό την εξεύρεση τρόπων διευκόλυνσης των τυφλών δανειοληπτών

     www.eoty.gr
     Αίτημα για άμεσο ορισμό συνάντησης με σκοπό την εξεύρεση τρόπων
     διευκόλυνσης των τυφλών δανειοληπτών
Επιστολή τής Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών τής 11ης Φεβρουαρίου 2013, προς τον Γενικό Γραμματέα Καταναλωτή κύριο Γ. Στεργίου, με θέμα: «Αίτημα για
     άμεσο ορισμό συνάντησης με σκοπό την εξεύρεση τρόπων διευκόλυνσης των
     τυφλών δανειοληπτών».
     ΕΘΝΙΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΥΦΛΩΝ
     ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ
     ΜΕ ΤΗΝ ΥΠ.ΑΡΙΘΜ. 1890/2005 ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ
     ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
     ΕΔΡΑ ΑΘΗΝΑ
     ΒΕΡΑΝΖΕΡΟΥ 31 - 104 32 ΑΘΗΝΑ
     ΤΗΛ.: 210-5229968  FAX: 210-5229541
     e-mail: e...@otenet.gr
     www.eoty.gr

     Αθήνα, 11/02/2013
     ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ.: 128

     ΤΟΜΕΑΣ:Γραμματείας
     ΠΛΗΡ.:Βιβή Τσαβαλιά

     Προς: Γενικό  Γραμματέα Καταναλωτή κο Γ. Στεργίου

     Κοιν.:
     1) Υπουργό Οικονομικών κο Ι. Στουρνάρα
2) Υπουργό Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων
     κο Κ. Χατζηδάκη
     3) Ε.Σ.Α.μεΑ.

     Θέμα: Αίτημα για άμεσο ορισμό συνάντησης με σκοπό την εξεύρεση τρόπων
     διευκόλυνσης των τυφλών δανειοληπτών.

     Αξιότιμε κύριε Γενικέ Γραμματέα,

Η Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών (Ε.Ο.Τ.), ο επίσημος Κοινωνικός Εταίρος της
     Πολιτείας για θέματα τυφλότητας και μέλος της Εθνικής Συνομοσπονδίας
Ατόμων με Αναπηρία (Ε.Σ.Α.μεΑ.), επιθυμεί να συναντηθεί εκ νέου μαζί σας άμεσα, δεδομένου ότι η νομοθετική λύση η οποία μας είχατε υποσχεθεί ότι θα
     εδίδετο με την κατάθεση σχετικού νομοσχεδίου στις αρχές Μαρτίου του
τρέχοντος έτους, δεν διαφαίνεται στον ορίζοντα, αφού καθώς προκύπτει από τα ρεπορτάζ του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου, η Κυβέρνηση σκοπεύει να
     θέσει στη διακριτική ευχέρεια της Τρόικας  την ως άνω ρύθμιση.

Ωστόσο κύριε Γενικέ Γραμματέα, οι συνάδελφοι δανειολήπτες έχουν περιέλθει
     σε απελπιστική κατάσταση, επικοινωνούν καθημερινά με την Ομοσπονδία
     αναμένοντας θετικές εξελίξεις και μας πιέζουν δικαιολογημένα για την
     εξεύρεση μιας άμεσης και βιώσιμης λύσης.

Όπως σας έχουμε επισημάνει, τόσο με το υπ' αριθμ. 982/04-12-2012 έγγραφό
     μας, όσο και προφορικά κατά την συνάντηση που επακολούθησε, λόγω των
αλλεπάλληλων δραματικών μειώσεων τα τελευταία 3 χρόνια στους μισθούς των ελάχιστων τυφλών εργαζομένων, οι οποίοι τυγχάνουν στη συντριπτική τους πλειοψηφία δανειολήπτες στεγαστικού δανείου, έχουν περιέλθει λόγω των ως
     άνω μειώσεων σε δεινή οικονομική κατάσταση και δεν είναι σε θέση να
     αναπληρώσουν με οποιονδήποτε άλλο τρόπο το απολεσθέν τους εισόδημα,
επιβάλλεται η Πολιτεία να μεριμνήσει άμεσα έτσι ώστε να διαγραφεί μέρος του κεφαλαίου του δανείου που τους χορηγήθηκε, ανάλογο με τις περικοπές
     που υπέστησαν. Η ίδια ρύθμιση στις δανειακές συμβάσεις επιβάλλεται να
     ισχύσει για λόγους ισονομίας και ισοπολιτείας και για τους τυφλούς
     συνταξιούχους, ανάλογα πάντα με τις μειώσεις που έχουν υποστεί.

     Εν αναμονή ορισμού συνάντησης, σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων.

     Με εκτίμηση

     Για το Δ.Σ. της Ε.Ο.Τ.

     Ο Πρόεδρος
     Νικόλαος Γιαλλούρης

     Η Γενική Γραμματέας
     Παρασκευή Τσαβαλιά
     Καταχωρήθηκε από:
     Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών
     Υπηρεσία διαχείρισης ψηφιακής πληροφόρησης