ακριβώς. καθότι συνομίλικος με τις κόρες μου το θυμάσε χάχά
----- Original Message ----- From: "Γιάννης Μουταφης" <moutafis...@gmail.com>
Sent: Tuesday, February 12, 2013 5:56 PM
Subject: [Orasi] Ο Πέτρος και ο Λύκος και άλλα παραμύθια

καλησπέρα σε όλους
Σπύρο προφανώς μιλάς για το αμπρα καταμπρα
Εξαιρετική δουλειά που.τυχαίνει να.έχω αλλά είναι ογκοδεστατο

Στάλθηκε από το Samsung Galaxy NoteΣκορδίλης Σπύρος <spyri...@otenet.gr> έγγραψε:υπάρχη σίγουρα. υπήρχε μία σειρά που κυκλοφορούσε στα περίπτερα σε κασέτα
στην εποχή των παιδιών μου αλλά τώρα που να τα βρής.
----- Original Message ----- From: "Χρηστοσ Χατζησ" <hatzi...@otenet.gr>
Sent: Tuesday, February 12, 2013 4:53 PM
Subject: Re: [Orasi] Ο Πέτρος και ο Λύκος και άλλα παραμύθια

τα παραμύθια σε στέλνουν στο όνιρο και είναι από κάθε άποψη ευεργετικό!
πολοί μας νλανθασμένα ντρεπόμαστε να πουμε ότι μας αρέσουν τα παραμύθια. ο
δημητρης χόρν έπαιζε γιά πολύ καιρό στο θέατρο τον πέτρο και τον λύκο και
άν κάποιος το έχει είναι τυχαιρός.