Γεια σας και πάλι.
Όσον αφορά τον Καραγκιώζη παλιά κάποιος φίλος μου είχε μιά κασέτα με
τον Καραγκιόζη γραματικό αλλά δεν μοιάζει καθόλου με αυτό που έστηλε ο
Μιχάλης. Δεν ξέρω αν ήταν με τον Σπαθάρη ή κάποιον άλλο.
Θυμάμαι χαραχτηριστικά πως πήγε ένας κωφός και του έλεγε εσύ είσαι ο
γραματικός? Και απαντούσε ο Καραγιώζης ναί είμαι γραματικός. Και ο
κωφός έλεγε είσαι νευρικός και άλλα τέτοια.
Και μετά ο Καραγιόζης του είπε πως συνενογιέσαι με την γυναίκα σου και
αυτός απάντησε σε στενεύει η ζακέτα σου?
Κρήμα που δεν είχαμε την εφκαιρία τότε να ψηφιοποιήσουμε όλο αυτό το
υλικό να μην το χάσουμε.
Νίκος