τέλος πάντων. εγώ το μετατρέπω σε avi με το sanfors και όταν το ανεβάζω μου βγάζει σφάλμα. η φωτογραφία είναι απαραίτητη προϋπόθεση; μήπως εκεί είναι το λάθος μου, γιατί δε βάζω. ----- Original Message ----- From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Friday, February 15, 2013 7:51 PM
Subject: Re: [Orasi] face book

φυσικά και γίνεται.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Sent: Friday, February 15, 2013 7:46 PM
To: orasi mailing list

δηλαδή αν το κάνω avi με άλλο πρόγραμα δε γίνεται;
----- Original Message ----- From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Friday, February 15, 2013 7:24 PM

έχουν κατάληξη avi.
και είναι όπως σου τα περιέγραψε ο μένος με το windows movy maker.
--Kostas--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ
Sent: Friday, February 15, 2013 6:49 PM
To: orasi mailing list

έτσι πες μου ρε φίλε και έφαγα τον κόσμο να μάθω γιατί δε γίνεται. μήπως
ξέρεις όμως στα αρχία βήντεο πως αναγράφεται η κατάληξη τους;
----- Original Message ----- From: "Μενέλαος Μαρκοδημητράκης" <meno...@cyta.gr>
Sent: Friday, February 15, 2013 10:46 AM

Νίκο καλημέρα, μέχρι να σου απαντήσει ο Κώστας, θα σου πω τι ξέρω εγώ, για να ανεβάσουμε ένα mp3 αρχείο στο διαδίκτυο εμείς οι κοινοί θνητοί, δεν γίνεται διότι το έχουν απαγορεύσει για λόγους που έχουν να κάνουν με την πειρατεία στην μουσική.

Αυτό όμως λύνεται όχι αν μετατρέψουμε το αρχείο μας σε κάποια άλλη μορφή, αλλά αν το μετατρέψουμε σε αρχείο βίντεο.

Αυτό μπορούμε να το κάνουμε με ένα πρόγραμμα που έχουν μέσα τα Windows, τοWindows Movie Maker, βάζουμε μία φωτογραφία μέσα στο πρόγραμμα, και βάζουμε πάνω τις το αρχείο mp3, πατάμε αποθήκευση στον υπολογιστή, περιμένουμε λίγο ώσπου να αποθηκευθεί, πηγαίνουμε στον φάκελο που είναι αποθηκευμένο ο οποίος είναι , Τα βίντεο μου, και βλέπουμε αν υπάρχει έτσι για επιβεβαίωση, μετά είναι διαθέσιμο για ανέβασμα σε ιστοσελίδες για βίντεο και φυσικά στο facebook.

Το Windows Movie Maker, είναι το ευκολότερο και απλούστερο πρόγραμμα για βίντεο που υπάρχει ίσως, με μια μικρή εξοικείωση μπορείς να κάνεις θαύματα.

----- Original Message ----- From: "ΝΙΚΟΣ ΧΑΡΙΤΟΣ" <nxari...@freemail.gr>