Γεια σου Νικόλα. Πολλές και θερμές καλημέρες.
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Νίκος Ναούμης
Sent: Thursday, February 21, 2013 1:09 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] I-PAD, I-PHONE

Αγαπητέ φίλε, μάλλον έχεις παρεξηγήσει τις προθέσεις μου... Δεν
πειράζει, να ενημερωθώ θέλω, διότι δεν έτυχε να έχω κάνει μέχρι τώρα
χρήση αυτής της τεχνολογίας. Ηταν πολύ χρήσιμη η συνεισφορά σου και
σ'ευχαριστώ πολύ. Άλλωστε, είμαι ήδη σε διαδικασία αναζήτησης αι φον η
άι παντ, διότι τα οικονομικά μου είναι περιορισμένα. Σε αυτό το σημείο
έγκειται η απορία μου, διότι η μακ συσκευές είναι πολύ ακριβές...
Ευχαριστώ και πάλι.

Την 19/2/13, Nektarios Mallas <nmal...@gmail.com> έγραψε:
Γεια χαρά.
Αν και είδα το μήνυμα λίγο αργά, θα σου πω.
Δεν καταλαβαίνω καθόλου ούτε τι ψάχνεις ούτε τι θες με αυτό το μήνυμα.
Εγώ προσωπικά χρησιμοποιώ συσκευές αφής σε καθημερινή βάση και για τη
δουλειά μου αλλά και για προσωπική ευχαρίστηση και δε μπορώ να διανοηθώ να
επιστρέψω σε παλιές καταστάσεις μόνο με πληκτρολόγιο.
Λοιπόν έχουμε και λέμε.
Στο laptop μου, ένα macbook pro, χρησιμοποιώ την οθόνη αφής trackpad, σχεδόν αποκλειστικά όταν σερφάρω στο Internet, όταν διαβάζω αρχεία και γενικά στην
πλοήγηση σε μενού και άλλα. Το ίδιο συμβαίνει και στο desktop μου ένα Imac
με το trackpad. Σιγά να μην κάθομαι να πατάω tab tab tab βελάκια και h και
ποιος ξέρει τι άλλο για να βρω κάτι.
Στο κινητό μου, samsung galaxy note II, δουλεύω πολύ ποιο γρήγορα τώρα πια
από ότι με το προηγούμενο που είχα ένα Nokia n95. Γράφω αρκετά γρήγορα και
δεν χρειάζεται να θυμάμαι χιλιάδες άχρηστες συντομεύσεις πλήκτρων για να
κάνω τη δουλειά μου.
Σε ότι αφορά τις ταμπλέτες, έχω χρησημοποιήσει και το nexus 7 αλλά και εδώ
και λίγο καιρό το νέο Ipad. Η εμπυρία είναι πολύ ευχάριστη και στις δύο
περιπτώσεις.
Πάντως εγώ δεν τα γράφω αυτά για να σε πείσω, τέτοιο σκοπό δεν έχω. Εξάλλου, εσύ έχεις αποφασίσει εκ των προτέρων ότι δε σου κάνει η οθόνη αφής. Απλά τα
γράφω αυτά για την ενημέρωση των φίλων της λίστας που θέλουν να μάθουν
περισσότερα.

Νεκτάριος.