Γεια σου Κώστα.
Όσον αφορά το talkback χτες έστηλα ένα μήνυμα στο eyes-free list με
κάποιες εισηγήσεις για να μπορούσαμε να αλλάξουμε καταβούληση την
συμπεριφορά του talkback σε λίστες διότι όπως το έκαναν τώρα βοηθά
πολύ αυτούς με οθόνη αφής αλλά εμάς με το πληκτρολόγιο μας δυσκολεύει.
Για παράδειγμα εμείς δεν χρειάζεται να ξέρουμε πόσα στιχία της λίστας
φαίνονται στην οθόνη κάθε στιγμή αλλά απλά πόσα στιχία έχει ολόκληρη η
λίστα και πού βρησκόμαστε κάθε φορά που κινούμαστε με τα βελάκια.
Για παράδειγμα 1 από 5 και λιπά. Δεν χρειάζεται να μας λέει εμφάνηση 2
εως 6 από 30 για παράδειγμα.

Δεν πήρα απάντηση όμως ούτε από χρήστες ούτε από τους κατασκευαστές.
Τώρα όσον αφορά το beta δεν το έβαλα.
Νομίζω θα περημένω να βγεί η επίσημη έκδοση.
Νϊκος