Κι εγώ έχω πλέον 10 στο σπίτι, και δεν είχα καμία αλλαγή και δυσκολία. Την καλησπέρα μου από τα κρύα και πολύ υγρά Γιάννενα. Τάκης

-----Original Message----- From: Kostas Theodoropoulos
Sent: Tuesday, March 19, 2013 9:43 AM
To: orasi mailing list
Subject: Re: [Orasi] internet explorer 10

Καλημέρα Δημήτρη. έχω επιλέξει να τις κατεβάζει αυτόματα και να τις
εγκαθιστά. Το καλό αυτής της διαδικασίας είναι πως δημιουργεί αυτόματα
σημεία επαναφοράς οπότε μπορείς να επανέλθεις. Πέραν του γνωστού προβλήματος
με την script host που δεν ξέρουμε όμως που οφείλετε δεν υπάρχουν άλλα
προβλήματα. Γενικά το σύστημα είναι σταθερό χωρίς διακοπές εφαρμογών.
καλημέρα φίλε,
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Dimitrios Tsakiridis