Νίκο, φίλε Νίκο καλημέρα.
Νομίζω πως η Κύπρος τελικά αποδείχτηκε για μια ακόμη φορά λεβέντισα, και συγχόρεσε μου τον χαρακτηρισμό λεβέντισα, τον ίσως απλοικό, όσο και πραγματικό συνάμα χαρακτηρισμό. Μια φορά πριν λίγα χρόνια με το σχαίδιο Ανάν, και μια τώρα, η Κύπρος στάθηκε στο ύψος της, στο ύψος των περιστάσεων, εκφράζω πάντα προσωπική άποψη. Έχω πολύ καλούς δεσμούς με την Κύπρο, έχω πολούς φίλους εκεί, κάθε φορά που έρχομαι περνώ απίστευτα καλά, και ξέρω πως πράγματι μάλλον ήταν το σωστό που έπραξε χτες. Όμως, δώσε μας το κλήμα, πέρα από δημοσιεύματα, πέρα από μμε, πέρα από πολιτικά κόμματα κλπ. Δώσε το όλο κλήμα τι λέει ο απλός κόσμος, οι καθημερινοί άνθρωποι, αυτοί που δεν είναι πολιτικοί, οικονομολόγοι, δημοσιογράφοι.

----- Original Message ----- From: "Nikos Demetriou" <nikosdemetr...@googlemail.com>
Sent: Wednesday, March 20, 2013 12:01 AM
Subject: Re: [Orasi]Ηχηρό "όχι" της κυπριακής Βουλής σε κούρεμα των καταθέσεων

Πράγματι απόψε ήταν μιά από τις πιο ιστορικές αποφάσεις που έπρεπε να
πάρει η Κύπρος.
Τώρα θα μάθουμε τις επόμενες μέρες αν θα μας βγεί σε καλό ή όχι.
Ακούγοντας σήμερα τις τοποθετήσεις των κομμάτων στην βουλή από την μιά
ένιωθα πως από ιθικής πλευράς έπρεπε να πούμε όχι αλλά από την άλλη
αυτή τη στιγμή είμαστε εντελώς ξεκρέμαστοι χωρίς σχέδιο β για
χρηματοδώτηση.
Αύριο ο υπουργός οικονομικών θα έχει συναντήσεις με την Ρωσία.
Εν το μεταξύ φήμες τον θέλουν να υπέβαλε παρέτηση αλλά ο πρόεδρος δεν
την αποδέχτηκε.
Εγώ δεν καταλαμβαίνω το γιατί διότι ο Σαρρής είναι από τους πιο
αξιόλογους υπουργούς που είχαμε.
Τέλος πάντων θα αναμένουμε τις εξελήξεις.
Νίκος