ΣΥΜΦΩΝΌ!!

ΚΑΙ ΕΓΏ ΔΕΝ ΈΧΩ ΚΑΝΈΝΑ ΠΡΌΒΛΗΜΜΑ..

From: "Kostas Theodoropoulos" <ks...@otenet.gr>
Sent: Wednesday, April 03, 2013 10:32 PM
To: "orasi mailing list" <orasi@hostvis.net>
Subject: Re: [Orasi] Απίστευτο κι όμως αληθινό

Μία απλή συμβούλή από την εμπειρία μου. Να πηγαίνεις στην τράπεζα μόνος σου με το μπαστούνι σου να σε βλέπουν πως είσαι σε θέση για παράδειγμα να ανοίγεις την πόρτα ασφαλείας, να βρίσκεις το κισε. Αυτό αποκαθιστά την σχέση εμπιστοσύνης και σταματά την όπια αναστολή. έχω συναλλαγες με 4 τράπεζες χωρίς κάποιο πρόβλημα μέχρι στιγμής. Στις 3 από αυτές πλέον δεν μου ζητούν ούτε ταυτότητα.
 χαιρετισμούς
--Κώστας--

-----Αρχικό μήνυμα----- From: Dimitrios Tsakiridis