καλησπέρα. πολύ ωραία τα τοιχογνωμικά.
----- Original Message ----- From: "Σκορδίλης Σπύρος" <spyri...@otenet.gr>
To: "οραση οραση" <orasi@hostvis.net>
Sent: Thursday, June 27, 2013 5:47 PM
Subject: [Orasi] γνωμικά στους τοίχους

Γνωμικά στούς τοίχους !

Δεν ξέρω τι μου φταίει...
Θες να παντρευτούμε και  να μου φταις εσύ για όλα;

- Έχεις κάτι να πιούμε;
- Νερό.
- Κάτι πιο σκληρό;
- Παγάκια!

Μην τσακώνεστε ποτέ σε ανοιχτό χώρο. Φεύγοντας δεν υπάρχει μια πόρτα να κοπανήσεις για γκραντ φινάλε...

Πάντως καλό θα ήταν οι φοροτεχνικοί να ξέρουν και δυο πράγματα για πρώτες βοήθειες.

- Ναι, γεια σας, θα ήθελα 2 πίτες απ' όλα, απ' αυτές που δεν παχαίνουν.
- Δεν έχουμε τέτοιο πράγμα!
- Ε, τι να κάνουμε, βάλτε κανονικές.

Όταν πεθαίνει ο άνεργος πάει στη Γη της Αγγελίας.

Δεν είναι κακό να είσαι μέτριος, αρκεί να είσαι καφές.

Τα παιδιά στο πίσω κάθισμα προκαλούν ατυχήματα.
Τα ατυχήματα στο πίσω κάθισμα προκαλούν παιδιά.

Βλήματα έχουμε πολλά, αν είχαμε και κανόνια θα ήμασταν υπερδύναμη.

Την ανάπτυξη στην Ελλάδα τη μυρίζεις κάθε μέρα...  Ξυλόσομπα λέγεται!

Το ποτό δεν έδωσε ποτέ καμία λύση σε κανένα πρόβλημα, αλλά πάλι ούτε και το γάλα.

Το "δεν είναι αυτό που νομίζεις" είναι πάντα αυτό που νομίζεις συν κάτι ακόμα που δεν έχεις πάρεις χαμπάρι.

Γυρνάει η μάνα μου από 8ωρο καθαρίστρια, πλένει, μαγειρεύει.
Γυρνάω από γυμναστήριο:
- Κάτσε αγόρι μου να σου βάλω να φας, θα 'σαι κουρασμένος.

Η δουλειά δεν είναι ντροπή, είναι παρελθόν.

-Μέτρησα τα λάθη μου.
-Και;
-Πάλι λάθος μου βγαίνουν.

Το πρωί μου χτύπησαν το κουδούνι:
- Γεια σας, είμαστε από τον έρανο της αγάπης.
- Δεν μου κάνετε πλάκα, ε;  Και πόσο βοήθημα θα μου δώσετε;

-Μαμά στο σχολείο με λένε χοντρή.
-Μην τους δίνεις σημασία!  Ρίξε ΟΛΟ σου το βάρος στα μαθήματά σου.

Ο κλέφτης και ο ψεύτης τον πρώτο χρόνο χαίρονται. Εκτός από την Ελλάδα που χαίρονται απο το 1974 μέχρι σήμερα.

P Think before you print.

Disclaimer:
This e-mail is confidential. If you are not the intended recipient, you should not copy it, re-transmit it, use it or disclose its contents, but should return it to the sender immediately and delete the copy from your system. Eurobank Ergasias S.A. is not responsible for, nor endorses, any opinion, recommendation, conclusion, solicitation, offer or agreement or any information contained in this communication. Eurobank Ergasias S.A. cannot accept any responsibility for the accuracy or completeness of this message as it has been transmitted over a public network. If you suspect that the message may have been intercepted or amended, please call the sender.